divendres, 1 de juliol del 2011

DARRERA CURSA DE LA TEMPORADA

Diumenge, a Sant Andreu, faré la darrera cursa de la temporada, la Cursa per la Integració La Maquinista. Arribo a la cursa després d'haver baixat bastant durant el mes de juny el número de Km. Aquesta baixada ha estat intencionada, però més del que hauria volgut ja que la setmana passada vaig estar amb angines i no vaig poder sortir a córrer més que un dia.

La veritat és que tenc dubtes sobre com encarar la cursa, vull dir, sobre el ritme al que sortir, ja que és previsible que faci molta calor. El cap me diu que no és el moment de pensar en millorar marques, que surti com a molt a 3'45/Km i si al final puc tirar ja tiraré. El cor me diu se pot forçar el tema, que surti a 3'40/Km i a aguantar fins que pugui. El risc, que rebenti a mitja cursa i els darrers Km se'm facin eterns... Ja veurem la temperatura amb la que ens rep el diumenge i les sensacions a la línia de sortida, que imagin que serà el moment en què prendré la decisió.

Per cert, aquesta setmana he fet 2 entrenaments al migdia perquè m'anava millor per horari, però també per sentir la calor i així notar-la menys el diumenge, i no puc més que expressar la meva admiració als que correran la ultramarató a Los Monegros o als que han corregut curses semblants. Me sembla que ha de ser una cosa inhumana, així que molta sort a tots els qui participaran!

1 comentari:

Joan Castellà ha dit...

Es veritat que ara no es el millor moment de millorar marques , sortir prudent i acabar fort es ideal , com diu el meu entrenador " Salida de burro y llegada de caballo "
Que et vagi be la cursa.